وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

1و2و3

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

1.چقد خوبه که تو هر جایگاهی که هستی کارتو درست انجام بدی

وقتی به خاطر یه سرماخوردگی معمولی رفتم یه دکتر عمومی معمولی بیست دقیقه کامل برام وقت گذاشت..همه حرفامو شنید..کامل معاینه کرد..بعد شروع کرد به نسخه نوشتن..شاید اغراق آمیز باشه ولی وقتی از مطب اومدم بیرون احساس کردم پنجاه درصد بیماریم برطرف شده

2.طرف تو تاکسی شروع کرد مثل همیشه به غر زدن به جامعه..با چنان اعتماد به نفسی حرف میزد که آقا من خودم دیدم خودم شنیدم که خندم گرفته بود..یهو برگشت گفت هی میگن لباس پیامبر..بابا زمان پیامبر که لباس نبود همه خودشونو با برگ میپوشوندن..حالا اینا عبای یک میلیاردی میپوشن میگن لباس پیامبره..

یعنی کل تاریخ بشریتو زیر سوال برده بود با این حرفاش

3. میلاد پیامبر صلح و آرامش مبارک..فیلم محمد رسول الله واقعا تأثیرگذار بود..وقتی کسی مثل مجیدی عمرشو میذاره تو این کار وقتی میتونه تو این سالها کلی جایزه خارجی و اسکار درو کنه یعنی این فیلم متفاوته..حسش از پرده های سینما منتقل میشه..اگه تا حالا ندیدین حتما ببینین با هر باور و گرایشی مطمئنم این فیلم رو دوست خواهید داشت


  • وارش بارانی

نظرات  (۳)

  • دکتر اشتباهی
  • همه باید یاد بگیرن که تو هر جایگاهی که هستن، کارشونو به بهترین حالت ممکن  انجام بدن
    پاسخ:
    به امید آن روز
    دیدم فیلمو و حقیقتا دوستش نداشتم.
    سوای عقیده‌ی مغایرم که هنوزم میتونه ولایت عشق یا امام علی رو با لذت درک کنه و ببینه
    وقتی از لیست اسکار حذف شد خوشحال شدم
    چون تا همینجاشم با سیاست‌های دولتی پربیننده شده.
    سالن های اضافه اکران طولانی مدت بلیط های رایگان که در اختیار ارگان‌ها قرار گرفت
    پاسخ:
    نه اسکار و نه تعداد بیننده هیچ کدوم معیار نییست،سلیقه ها متفاوته به هرحال
    من الان شک دارم اون موقع هنوز درخت آفریده شده بود یا نه!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی