وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

شباهت من و دوستم

سه شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۳۷ ب.ظ

گاهی هم با خودم لج میکنم..هزار و یک کار نکرده دارم اما دلم میخواهد هرکاری بکنم جز آن هزار و یک کار

یک مقاومت بی معنی..

وسط تماشای یک فیلم دلم برای خواهرم تنگ میشود، وسط نماز خواندن عجیب هوس خواندن فلان کتاب را میکنم،وسط درس خواندن دلم حرف زدن و چرت و پرت گفتن با دوستان را میخواهد، وسط کلاس دلم یک آهنگ شاد با صدای بلند میخواهد،وسط استراحت بعد ناهار دلم مسافرت با اتوبوس میخواهد و ...

وقتی که دلم این چیزهارا میخاد یعنی هر طور که شده باید انجامش بدم..تا انجام ندم ذهنم آزاد نخواهد شد..

مثل دوستم که سر جلسه امتحان تا نشست گفت سوال پنج..سوال پنج..گفتم هنوز بهش نرسیدم..باز تکرار کرد..ممتد میگفت سوال پنج..لجم گرفته بود جوابش رو ندادم تا اینکه یکی دیگه بهش گفت..دوباره شروع کرد سوال بیست یک سوال بیست و یک..

  • وارش بارانی

نظرات  (۱)

  • امیرحسین 210
  • نگرشتو باید عوض کنی :/
    پاسخ:
    دقیقا چه جوری کنم نگرشمو؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی