وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

ماجرای امتحان فیزیولوژی

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ
آدم زیاد درس خونی نیستم یعنی از اینایی نیستم که همیشه نمرشون خوب باشه چون کلا درس خوندن تو دانشگاه چیز بیخودیه به نظرم!!
امتحان امروز فیزیولوژی بود از اونجایی که ما یک استاد بی سواد داشتیم که عرضه درس دادن و امتحان گرفتن از رو گایتون رو نداشت(مایع شرم و خجالت) لطف کرد و یک جزوه درپیت و بی سرو ته رو انبار کرد روسرمون جزوه ای که هر جلسه اش رو یه دانشجو نوشته دیگه چه شود، از اونجایی که ما همه مون شب امتحانی هستیم در ایام فرجه به این نتیجه رسیدیم این جزوه خیلی نامفهوم است پر از اصطلاحاتی که هیچ سرو ته و تعریفی ندارد بنابراین نماینده محترم طبق توافقی با استاد به این نتیجه رسید که هر دانشجو سه سوال طراحی کند و ما در مجموع حدود صد سوال را بخوانیم و از بین آنها امتحان بدهیم..
اول فکر کردم که خوب است به هر حال راهی است برای پاس شدن، اما بعد که جزوه را دیدم متوجه شدم که خیلی هم فرقی نکرد چون سوال های بچه ها حدود نود درصد جزوه را در بر میگرفت..روز قبل امتحان استاد بازی در آوردند که نه خیر!! سوالات شما خیلی بیخود بود و من یک سری تعقیرات ریز به آن اعمال کردم..حال دانشجویان به دو دسته تقسیم میشوند..دسته اول که خیلی به تعقیرات ریز اهمیت نمیدهند و روال سابق خود را پیش میگیرند و دسته دوم هم که برای این تعقیرات ریز کل جزوه را خواندند و از منابع کمکی نیز بهره جستند..
روز امتحان : جواب هر سوال نیم صفحه میشود..سه تا از سوالات در جزوه نیود..به یکی از آنها در آن ده درصد اشاره ای شده بود که نصفه نیمه جواب دادم یکی هم بر پایه اطلاعات قبلی جواب دادم که بعد امتحان فهمیدم غلط است..اما سوال دوازده اصلا خیلی عجیب بود تا اکنون که در آستانه فارغ التحصیلی قرار دارم اسم همچین چیزی حتی به گوشم هم نخورده بود..به مراقب گفتم لطفا با استاد تماس بگیرید این سوال جز امتحان نبوده دو نمره هم داره!! گفت حتما تو بلد نیستی اگه جز امتحان نبود که بقیه هم اعتراض میکردن..تازه دو نفر هم برگه را تحویل دادند
نمی دونستم از چی عصبانی باشم از اینکه این سوال مسخره وجود داره یا از اینکه کسی اعتراضی نمیکنه..شاید واقعا بلد باشن!!
بعد امتحان دیدم هیچ کس جواب نداد..واقعا نمیفهمم چرا هیچکی اعتراض نکرد؟! دانشجو میمیرد ذلت نمی پذیرد؟!! اینا؟؟
رفتم اتاق استاد با زحمت پیداش کردم میگم دکتر جان این تو جزوه نبود میگه بود میگم نبود میگه بود..میگه فلانی اگه تو جزوه باشه میندازمتاااا؟ گفتم باشه..جزوه رو آوردیم..گشت و گشت و گشت..نبود..گفتم استاد پس حالا باید بهم بیست بدین!! عصبانی شد..شما مثلا دانشجو هستین؟؟ اصلا نبود که نبود باید بلد باشی قرار نیست که همه چی تو جزوه حاضر و آماده باشه..ما اون موقع دانشجو بودیم همه چیو با تحقیق و پژوهش بدست میاوردیم..شما خیلی نسل متوقع ای هستین..
من اصلا کاری به اون سوال ندارم به قول خودش دو نمره واسه دانشجویان پژوهنده اما چرا اول اصرار داشت که تو جزوه هست و حتی شرط گذاشت که اگه باشه منو میندازه؟؟

پی نوشت: جواب اومد 18.5 شدم..
  • وارش بارانی

استاد دانشگاه

نظرات  (۲)

  • حامد درخشانی
  • خیلی حرص نخور!
    :)

    کلا دانشگاهای باحالی داریم...
  • امیرحسین 210
  • حداقل فهمیدیم به دخترا همیشه نمره خوب نمیدن :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی