وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

آواز در حمام بغلی

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ

صدا از حموم بغلی میومد..سوز داشت اولش ابی خوند..بگو از خونه بگو از گل پونه بگو... از سر بلند عشق بر سر دار بگو..

بعدش رفت گوگوش.همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام...بهترین رنگی که دیدم رنگ زرد کهربایی..

حالا نوبت شادمهر بود چیزای مبهمی میشنیدم فکر کنم فشار آب خوب شده بود..گم شدن تو این شب برهنه تقدیر منه...بعدش فک کنم سوت میزد..

رو شادمهر مونده بود..فکر کنم حالشو پیدا کرده بود..کاش بدونی ماتم دنیام بی تو فقط گریه میخوام....سبب منم که میشکنم..

چقد ما فاصله داریم...کاش اون روزا میمردمو یه جور اینو میفهمیدم!

دیگه حمومم تموم شده بود..ولی هی با خودم تکرار میکردم..کاش اون روزا میمردمو یه جور اینو میفهمیدم..اومدم درس بخونم بازم این شعر از ذهنم نمی رفت مثل این عاشقا گوشه جزوه ام نوشته ام کاش اون روزا میمردمو یه جور اینو میفهمیدم..

ذهنم آزاد نمیشد..گوگلش کردم کل تکس شعرو نوشتم..یه کم خالی شدم..

کاش اون روزا میمردمو یه جور اینو میفهمیدم..

بعد فکر کردم راستی چیو باید میفهمیدم تو کدوم روزا؟!

  • وارش بارانی

خوابگاه

عشق

نظرات  (۳)

  • محمدرضا ...
  • عجب وضعی ... چه فسلفه مهمی داره این حمام و خواب ... خیلی عجیبه این اتفاقات ...
    پاسخ:
    😊 بهم ربطی نداره قطعا!
  • حامد درخشانی
  • آخ اگه جواب این سوال آخرو میدونستم...


    ولی روی کتاب ننویسید
    کار خوبی نیست :))
    پاسخ:
    جزوه بود!
  • دکتر اشتباهی
  • باز خوبه شما میدونید حمام بغلیِ، ما که هر روز صدا میاد، بیشترش هم در حال لوج گرفتنِ حتی اگه اوج نباشه، با این تفاوت که ما نمیدونیم از کجا میاد؟ اتاق بالایی، پایینی؟ فقط میدونیم که بغلیا نیستن. چکشون کردیم.
    پاسخ:
     خیلی باحاله به نظرم!! البته میتونین داد بزنین آهنگ مورد علاقه تونو بخونه به صورت درخواستی!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی