وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

یار مهربان

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۶ ب.ظ
سلام ای یار مهربانم
روزگاریست در هیاهوی این عصر ارتباطات ارتباطم با تورا از دست داده ام، روزگاریست در سکوت در گوشه خانه نشسته ای و ارتباطات مرا می نگری..
چه زننده است رقص غبار لا به لای صفحات تو..
چه زننده است ورق نخوردنت..
چه زننده است نادانی ما
و ما چه میدانیم قدر تو چیست؟
و ما چه میدانیم چه بر سر خود آورده ایم؟ و ما چه میدانیم جهل مدرن را..
کتابه نخوانده مرا ببخش..ذهن پر شده با خزعبل مرا ببخش
عشق و پرستش مهندس بازرگان مرا ببخش که به خاطر کهنه بودنت به خاطر نا شکیبایی رهایت کردم..
سو و شون سیمین مرا ببخش که عصبانیتم را با پاره کردن صفحاتت فرو نشاندم
دیوان فروغم مرا ببخش که از وقتی نسخه الکترونیکت را روی موبایل دارم دیگر سراغت نیامدم
و شما همه یاران وفادار خاک گرفته کتاب خانه کوچم..مرا ببخشید


  • وارش بارانی

کتاب

نظرات  (۵)

  • دکتر اشتباهی
  • جامعه را یادتان رفت :)
    پاسخ:
    بله..درسته..جامعه..تاریخ..ما نتونستیم به این سوال پاسخ بدیم که: آمدنم بهر چه بود؟!
  • محمدرضا ...
  • راستش من فکر می کنم میشه کتاب آنلاین خوند یا کلا علاقه مند اگه باشیم به کتاب هیچ وقت دفن بشو نیست ... ولی عموما همینطوره دیگه ... :(
    پاسخ:
    شاید بشه، ولی من هیچ وقت نتونستم با کتاب های الکترونیک انسی داشته باشم، به نظرم کتاب رو باید لمس کرد
    "کتاب " دوست مهربان و بی زبانی شده که در مواجهه با کمبود زمان و افزایش هزینه ها بعنوان اولین انتخاب ، قربانی ش میکنیم
    پاسخ:
    بله متاسفانه
    راحت طلبی ما حد نداره...
    پاسخ:
    متاسفانه..
    منم خیلی از کتاب دور شدم.راست میگید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی