وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

عشق

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۲ ب.ظ

بعد از دیدن فیلم شهرزاد روحیه مون لطیف شده بود! درباره عشق حرف میزدیم اینکه اصلا عشق معنیش چیه اینکه ما از زندگی چی میخوایم..بحث به عشق زمینی و عشق حقیقی رسید به اشعار مولانا و حافظ به اینکه عشق زمینی همش یه مقدمه است برای رسیدن به حقیقت

اینکه عشق زمینی معراج عرضیه و عشق حقیقی معراج طولی..آهو گفت امکان نداره بدون تجربه عشق زمینی به نوع حقیقیش رسید گفت عاشق بودن یه صفته آدما میتونن تو هرچیزی عاشق باشن و کسی که این روحیه رو داره میتونه عاشق حق باشه..

بحثمون رفت سمت عشق زمینی و جنس مخالف، فاطمه پرسید به نظرت چطور میشه رضایت داشت گفتم سخت نیست همینکه بفهمه کافیه گفت شعار میدی..آهو گفت ماها هیچ وقت رضایت نداریم رضایت یه چیز درونیه..ما مشکل از خودمونه

گفتم باید وقتی میگی ف بره فرحزاد..باید بفهمه خودش باید بفهمه نه اینکه یه ساعت براش توضیح بدی آخرش بگه آها فهمیدم فلانو میگی بعد دلت بخواد سرتو بکوبی به دیوارو بگی نه!!

فاطمه گفت: خب این عشقه دیگه کمیابه

گفتم:نمیدونم

  • وارش بارانی

عشق

ما سه نفر

نظرات  (۳)

منظورت اینه مفهوم عشقو براش توضیح بدی؟
اخه مشکل اینجاست روابط آدما سطحی شده. خیلی سطحی تر از اون چیزی که فکرشو بکنید. استادمون تعریف میکرد یک آقا پسری رو برده خواستگاری دختر خانومی. خلاصه تا مرحله عقد هم پیش رفتن و بعد گفت خانواده دختر گفتن اینا چرا کلا رفتن!؟! پشت سرشونم نگاه نکردن بعد از این همه رفت و آمد. 
میدونی جواب پسره و خونواده پسره چی بود؟
ما فکر کردیم دختره استخدام رسمیه! تازه فهمیدیم پیمانیه!!!!! یعنی انسانیت به لجننننن کشیده شده رفته پی کارش! این میخواست بشه مقدمه تشکیل زندگی و عشق و تربین بچه و .....
پاسخ:
باعث تاسفه..ولی حقیقته
ما (من و دوستام) خیلی آرمانی فکر میکنیم، یعنی بهترین سطح ممکنو در نظر میگیریم
فکر می کنم تنها حق ما از زندگی این باشه که تو این مقوله به اون چه که میخوایم برسیم..یعنی یا به هیچی نرسیم
سعی می کنم تو این مورد حقیقت رو با مصلحت ذبح نکنم! سعی می کنم..
من نفهمیدم منظورتون چیه؟ یعنی علم غیب داشته باشه؟
پاسخ:
علم غیب لازم نیست کافیه بشناستت..همون واژه کلیشه ای تفاهم!
متوجه شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی