وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

صدای رادیویی

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۱ ب.ظ
اوصولا من آدم سمعی هستم، یعنی صدای افراد خیلی برام مهم و تاثیرگزاره و به شدت خوشم میاد از صداهای مثل خانم خامنه، محمد رضا فروتن..این پسره شاهین مجریه صدبرگ و امثالهم
یه فرد محترمی هم تو دانشگاه ما پیدا شده که گویا مسئولین فرهنگی در دوسال اخیر کشفش کردن و متوجه صدای رادیویی و تبحر ایشون در اجرا شدن، و همه برنامه ها، تاکید میکنم همه برنامه ها اعم از جشن ها، بزرگداشت ها، ختم ها، ورزشی، سیاسی،مذهبی و ... توسط ایشون اجرا میشه و ایشون هم همیشه با صدای گرمشون برنامه رو اینطور آغاز میکنن سلاااااام، سلامی به گرمی فلان و به سرخی خون فلان       و خلاصه از این مسائل
بنده به طور عجیبی به صدای ایشون آلرژی دارم و کهیر میزنم وقتی لب به سخن میگشاید..
امروز با دوستان روی چمنای دانشگاه نشسته بودیم که نام برده به ما نزدیک شد
سللااام (با همون لحن) ببخشید خانم فلانی مستطیع ( یا مسطتیع؟) اوقاتتون شدم خدمت شما عارضم که بنده حقیر برای اجرای مراسم جشن امروز به مساعدت شما نیازمندم دوستان گفتن که ظاهرا شما قلم بسیار شیوایی دارین...
قبل اینکه اوغ بزنم گفتم ببخشید من باید برم نمیتونم کمکتون کنم و با حالت فرار سریعا مشغول جمع آوری جزوات پخش شده روی چمن و ترک محل حادثه شدم ( ریز ریز خندیدن حضار و دوستان مستقر در محل حادثه)

پی نوشت: لطفا اینقدر رادیویی نباشید
  • وارش بارانی

دانشگاه

نظرات  (۴)

  • حامد درخشانی
  • دانشگاهه دیگه
    از این اتفاقا هم میفته...
    کلا هر چیزی تو دانشگاهای ما ممکنه اتفاق بیفته!
    :))

    تو دانشگاه ما هم یه پسره بود دقیقا همین نقشو داشت و منم دقیقا بهش حساسیت داشتم ولی بدبختی اینجا بد که باقی دانشجوها -به خصوص دخترا- عاشق این مردک بودن
    بیش از حد سوسول و لوس و بی مزه بود...
    پاسخ:
    از تذکرتونم ممنون..قطب ها اصلاح شد..ولی ایشون گفتن مستطیع یعنی من یه همچین چیزی شنیدم!
    وااای.منم دقیقا همین شکلیم.یعنی قیافه ی ادما مهم نیستا ولی صداشون واسم مهمه خیلی.کلا هم ادما رو از روی صداشون میشناسم.
    یه دوستی دارم تا پارسال گوینده ی رادیو بوده.اصن من عاااشششققق صدای این ادمم.البته اصلا رادیویی ح نمیزنه.حیف ک ایران نیست،وگرنه هرروز بهش ز میزدم تا صداشو بشنوم. :-(
    پاسخ:
    آره صدا خیلی مهمه، بعضی آدما رو فقط باید گوش کرد!
  • ماهی سیاه کوچولو
  • شده بوی آدما اذیتم بکنه اما صدا نه

    +آخ محمد رضا فروتن چه صدااایی داره. من با چشمای بسته فیلمهاشو میبینم ^_^
    پاسخ:
    بو هم مهمه چه تو اذیت کردن چه تو خوش اومدن..
    به نظرم حواسی که به تو اجازه میدن تو ذهنت تصویر سازی کنی و خیالت رو تحریک میکنه خیلی جالب تر از حواس عینی مثل بینایی و لامسه هستن
    چه جالب که با صدای ادما ارتباط برقرار میکنید
    یه روایت داریم که میگه مجنون به خاطر صدای لیلی عاشقش شده...


    پاسخ:
    چه جالب، نشنیده بودم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی