وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

...

پنجشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۸ ق.ظ

گفت چرا اینقد بهم ریخته ای؟..شروع کردم یک ریز حرف زدن که لب تابم هنگ کرده..شارژر گوشیم گم شده..هوا خیلی گرمه..اتاق نامرتبه..درسام مونده..گزارشارو ننوشتم..گفتم و گفتم و گفتم...

نوچ کش داری گفت و سرشو برگردوند..اینا چیزی نیست که اینجوریت کنه

سکوت کردیم..

نگاش کردم..

چشم تو چشم شدیم..

گفتم خب آره..راستش دلم..

دلم تنگ شده...

  • وارش بارانی

دلتنگی

عشق

نظرات  (۵)

خیلی قشنگ بود ..
پاسخ:
مرسی لطف دارین
  • ـــــ هادی ـــــ
  • بقیه اشم که سااانسوووور شد :))))
    کد امنیتی : 85863 :/
    پاسخ:
    نه بابا بقیه ای وجود نداره
    امان از دلتنگی!!
    پاسخ:
    امان!
    چقدر خوب بود .
    پاسخ:
    لطف دارین
    امان
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی