وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

درباره سریال گیم آف ترونز

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۳ ق.ظ

معمولا در زندگی چند قدمی عقب تر زندگی میکنم، یک مقاومتی کوتاه مدت دربرابر نو شدن دارم که قشنگ صبر میکنم یک چیز بیات شود تا بعد تصمیم بگیرم که آن را انجام دهم یا نه. نمی دانم این ویژگی بد است یا خوب، اما به هر حال هست

گیم آف ترونز را از مدت ها پیش داشتم، در دانشگاه درباره اش حرف میزدند، در فضای مجازی اسمش بود، در گروه های تلگرامی .. اما من انگار تا الان فرصت نکرده بودم ببینم. ایتکه بگویم فرصت نکردم جمله تهوع آوری است اما خب فعلا جمله ی دیگری به ذهنم نمی آید.

به دوستم گفتم که امروز تصمیم گرفتم گیم آف ترونز ببینم، برایم نوشت آفرین فقط جلوی خانواده نبین..پوزخندی زدم و از آن استیکر های خنده پخش زمین شده برایش فرستادم

یک قسمت بیشتر ندیدم، یعنی نتوانستم که ببینم. از این اداها بدم میاید که غرب بنیان خانواده ما را هدف قرار داده است، اصلا هم آدم مثبت و با شرم و حیایی نیستم..

اما متاسف شدم، ناراحت شدم، عصبی شدم از اینکه نشسته اند و فیلم ساخته اند و این همه آدم هم مخاطب پروپاقرص دارند صرفا با مانور دادن روی مسائل جنسی..حس کردم مخاطب احمق فرض شده یک مشت بیمار جنسی که انگار نشسته جلوی مانیتور تا ارضا شود.

سکس جز جدا نشدنی زندگی و عشق و تاریخ و بشریت هست قبول، اما فقط یک جز! نه کل و اصل..

قبلا هم این موضوع روی اعصابم رفته بود، وقتی کارگردان اصرار دارد وسط یک فیلم اکشن یا علمی تخیلی حتما یک صحنه عشقبازی هم بچپاند اما در این سریال دیگر به اوج خود رسیده بود.

به دوستم گفتم خب اگر کسی پورن میخواهد ببیند که میبیند این چه مسخره بازیه که بهش اضافه کردند؟ دوستم هم یک ساعت نصیحتم کرد که هیچ وقت با یک قسمت درباره سریالی قضاوت نکنم و مرا دعوت کرد به آرامش و  جنبه بیشتر ...

  • وارش بارانی

نظرات  (۳)

لینکشو بذارید ببینیم چیه؟
اچ بی او همینه، البته من یه چیزی رو اضافه کنم، حتی مردهای ایرانی کم تفکراتشون جدا از اینها نیست، من یه مدت که با یک سری پسر گیمر (gamer) تیم داشتم، اینو فهمیدم که چقدر به خاطر وجود یه دختر مراعات باید بکنن، چون کلا همه حرف زدنشون همینه، برا خیلی از آدمها فقط پول و چند تا گزینه دیگه مهمه در زندگی و با همینا ارتباط برقرار می کنن، حالا در سریالها و entertainment اینها به طور احسنت ازش استفاده می کنن... و براشون جواب می ده... متاسفانه. :(
پاسخ:
وقتی کالاهای فرهنگی مثل فیلم و سریال محتواش به این صورت باشه، نباید انتظار بیشتری از تفکر مردم داشت
  • مهدی صالح پور
  • منم به خاطر همین مسائل هنوز به جز قسمت اول، چیزی ازش ندیدم
    ولی westworld خوبه. تونستی و وقت کردی ببین
    این چیزهای تفاوت فرهنگی(!) توش کمتره و مفاهیم عمیق تری داره
    پاسخ:
    ممنون بابت پیشنهاد، سعی میکنم پیداش کنم ببینم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی