وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وجهه خوب!

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۱:۲۹ ب.ظ

از جمله اموری که همیشه دست و پای مارو میبنده و مانع از یک سری تجربیات میشه وجهه خوبه، یا بهتر بگم ترس از خراب شدن وجهه خوب! میتونه چیز مثبتی باشه، مثلا من ذاتا از سیگار و قلیون بدم نمیاد اما هیچ وقت امتحان نمیکنم چون وجهه خوبی نداره!!

خب این شاید یک مثال نادر مثبت باشه، و در اکثر مواقع این حس چیزی جز یک حس عوام گونه مصلحت اندیش محتاط و نان به نرخ روز خور نیست..

دوست داشتم خیاطی یاد بگیرم، اما حس میکردم اصلا وجهه خوبی ندارد یک دختری که در فلان دانشگاه فلان رشته را میخواند برود بنشیند بین یک مشت ترک تحصیل کرده و عشق شوهر کردن و بخواهد خیاطی یاد بگیرد..من را چه به آن فضا! پس کلاس و پرستیژ چه می شود؟!

اما این روزها که بین هوا و زمین معلقم..در شرایطی که نه تکلیف فارغ التحصیلی لیسانسم معلوم است، نه تکلیف شروع ارشد، نه تکلیف شروع کار و نه هیچ چیز دیگری مربوط به شخص خودم..در شرایطی که در جواب سوال های اطرافیان که چه میکنی این روزها؟ از درون منفجر میشوم اما فقط لبخند میزنم و میگویم فعلا معلوم نیست، در این نقطه تصمیم گرفتم بگویم گور بابای وجهه!

رفتم و کاری که همیشه به آن علاقه داشتم را شروع کردم، نمیدانم شرایط اجازه ادامه میدهد یا نه اما مهم این بود که شروع کردم، مهم این بود که به درجه ای رسیدم که اینکه وجهه ام چه میشود برایم مضحک و خنده دار است..


  • وارش بارانی

نظرات  (۴)

  • هانی هستم
  • وجهه یا یک سری آموخته های دیکته شده که جامعه برای تسلط بر ما وضع کرده! باید رهاشون کرد تا طعم آزادی و رهایی و خود بودن رو چشید!! 
    پاسخ:
    باید رها کرد..
    من هم هر وقت اسمش رو اوردم خانوادم همین حرف رو گفتن !در شان تو نیست که بری کنار دست .. بشینی

    هنوزم موفق نشدم که قانعشون کنم هرچند ی عاملش هم این بود استعدادش رو نداشتم :)
    پاسخ:
    به نظرم کاری که بهش علاقه ددداریو شروع کن نهایتش به هر دلیلی رهاش  کردی حداقل تو دلت نمیمونه
    من هم تابستونا سعی می کردم از مادر و خواهرم خیاطی یاد بگیرم، خیلی خوبه :)
    بی خیال وجهه، تازه آدم می ره تو جو جدید و روش فکری متفاوت آدمها رو می بینه کلی چیز یاد می گیره :)
    پاسخ:
    بیخیال😉
    گور بابای کلاس و وجهه که همیشه برای ما آدمها تعیین تکلیف کرد
    هر چی دلت میگه و به صلاحته و خدا هم راضیه انجام بده...
    پاسخ:
    درستشم همینه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی