وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

دلتنگ تهران

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

دلتنگه تهرانم..

مکانی که هیچ وقت با زمانی که توش بودم یکسان نبود..زمانی که دوست دارم فراموشش کنم و مکانی که مدام یادآوری میکنم یک پاردوکسی جالبی در من به وجود آورده.

تهران، شهری که هیچ وقت یک غول آهنی بزرگ ندیدمش..شهری که اونو مقصر غربت و تنهایی خودم ندونستم

من هنوز هم در تهران یک آدم دیگه ام..ساکت ترم..بیشتر میبینم..بیشتر راه میرم..بیشتر میشنوم..و بیشتر میخونم..

تنهایی در تهران یک درد مشترکه..درد نیست..یخشی از زندگی دانشجوهاست..این جمعیت عظیمی که ساکن کوی اند و هر کدوم صاحب یک دنیای بی نهایتن..وقتی این دنیاهای موازی بدون هیچ برخوردی از کنار هم رد میشن  تصویر جالبیه..

نه تنها دانشجوهای شهرستانی بلکه اکثر آدما ها در محیط پایتخت این طورن..یا شاید به نظر من این طور اومدن..آدم های تنهایی که ساعت ها در کتاب فروشی ها راه میرفتند و کتاب ها رو ورق میزدن..زوج هایی که گوشه یه پارک خلوت نشسته اند و احساس مبادله میکنن..مرد های میانسالی که تنها و  با یک فلاسک چای میان کوه و میشینن و فکر میکنن

تهران، این شهر بی استیل دوست داشتنی ما هم همینه..درست مثل آدم هاش..همینقدر تنها و ساکت

نظرات  (۲)


ﻗﺎﺟﺎﺭ ﻏﺮﻕ ﺳﻮﺭ ﻭ ﺳﺮﻭﺭﺕ ﮐﺮﺩ، ﺻﺎﺣﺐ ﻗﺮﺍﻥ ﺗﻨﻮﺭ ﺑﻠﻮﺭﺕ ﮐﺮﺩ
ﺩﺍﺭﺍﻟﻔﻨﻮﻥ ﻗﺮﯾﻦ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﮐﺮﺩ، ﺩﺭ ﻓﮑﺮ ﭘﯿﺶ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻭ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺁﻧﻢ

ﻣﺸﺮﻭﻃﻪ ﺷﻬﺮ ﺷﻌﺮ ﻭ ﺷﻌﻮﺭﺕ ﮐﺮﺩ، ﺷﺎﻫﯽ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﺩﻭﺭﺕ ﮐﺮﺩ
ﺗﺎ ﮐﻮﺩﺗﺎ ﮐﻪ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﮕﻮﺭﺕ ﮐﺮﺩ، ﺧﻮﻥ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﻡ ﻫﺮﺁﯾﻨﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻧﻢ....

بخشی از شعر تهران، محمد جاج رستمبگلو
پاسخ:
👌👌
  • مهدی صالح پور
  • من از تهران خسته م
    وقتی دو روز ازش دور شدم و توی وسط کویر، سکوت مطلق رو تجربه کردم، تازه فهمیدم آرامش چه نعمت بزرگیه. 
    تهران، هیچ کجاش، حتی یک ثانیه سکوت نیست 
    و این آدم رو پریشون میکنه...
    پاسخ:
    از این زاویه هم شاید بشه بهش نگاه کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی