وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

بازاریابی دوستانه

جمعه, ۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۱:۵۴ ب.ظ

چند وقت پیش به یکی از دوستای قدیمی پیام دادم، بعد از سلام و احوال پرسی و انداختن توپ در زمین هم دیگه که تو چقد بی معرفتی..نه تو بیشتر! در جواب این سوال که چه خبر چیکار میکنی، گفت میرم از بانه جنس میارم بیا یه روز خونمون ببین..گفتم باشه حالا یه روز میام ( الکی!) بعد باهم قرار گذاشتیم که بریم بیرون بستنی بخوریم.

بعد اینکه بستنی خوردنمون تموم شد به بهانه اینکه اونجا نزدیک خونشونه منو برد خونه تا مثلا بستنی که مهمونش کرده بودمو جبران کنه

کلی لباس و بدلیجات و لوازم آرایش ریخت جلوم و شروع کرد به توضیح دادن و قیمت دادن..که از این خودمم برداشتم..نمونه اینو واسه مامانم گرفتم و خلاصه از این حرفا..

روم نشد چیزی بر ندارم، خیلی زحمت کشیده بود واسه توضیحات، خیلی هم امید داشت..به قول فروغ جان < من چه گویم قلب پر امید را؟؟> یه کرم ضد آفتاب برداشتم..

حالا بماند که پولم همراهم نبود و خجالت کشیدم و شماره کارت گرفتم تا براش واریز کنم.

مدت ها از اون روز گذشت، تا همین دیشب که دوباره بهش پیام دادم و این بار در جواب سوال چیکار میکنی چه خبر گفت تو بورس کار میکنم..با فلان مدارک بیا پیشم تا ثبت نامت کنم..لبخند زدم و بحثو عوض کردم..آخرش هم به این نتیجه رسیدیم ک یه قرار بزاریم ببینیم همو، گفت من صبحا تو فلان دفتر هستم مدارک یادت نره بیاریا..

همچین رفقای با معرفتی داریم ما..

  • وارش بارانی

دوست

نظرات  (۲)

خیلی جالبه انگار این متنو قبلا خونده بودم بهش میگن دژاوو :)))

پاسخ:
چه جالب😊

امسال پسر دایی گرامی بنده قصد داشت مرا در یک نتورک مارکتینگ  اب دوغ خیاری عضو کند که خانواده ها عضوش میشدند. درست چیزی شبیه همین که شما اسیرش دی ولی سازمان یافته تر تودربایستی قرار دادم  من هم ، گفتم فکر میکنم در موردش ، دوشب بعد با  یک دوجین ادم امد در خانه من هم جدی توی چشمشان نگاه کردم و گفتم نه . طرف یکجور یگفت  پشیمان میشوی که ادم فکر میکردن الان شانس رفتن به کره ماه را از دست داده ای
پاسخ:
امان از نتورک مارکتینگ!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی