وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

پس رفت

دوشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱ ق.ظ
یه رسمی داشتم با خودم که نمیدونم از کی شروع شده بود، اما قبل از عید که میشد میرفتم کتاب میخریدم واسه عید، کتاب واسه عید مثل ماهی واسه سبزی پلوی شب عید. معتقد بودم از ایام تعطیلات باید استفاده کرد و سرانه مطالعه رو برد بالا، حالا نه که باقی ایام خیلی پر مشغله باشم و نرسم به مطالعه اما خب برای راحتی وجدان خودم هم که شده نمیذاشتم تعطیلات ب بطالت بگذره..چند سال آخر هم فقط میخریدم..میدونستم نمیخونم اما باز دلم نمیومد این رسمو بشکونم..
امسال هم خیلی شیک، حتی یک جلد کتاب هم نخریدم..حتی نرفتم تو فضای شعبه جدید نشر چشمه تو شهرمون نفس بکشم
چقد هم از این پستای ناله گونه بدم میاد، اما دقیقا دچارشم..
  • وارش بارانی

نظرات  (۳)

منم هنوز ویژه‌نامه داستان پارسال رو نخوندم ولی امسال بازم خریدم. قبلن هر ماه می گرفتم ولی از روزی که دیگه نرسیدم درست و حسابی بخونمش بی خیالش شدم... باشد که حوصله‌مان را پس بگیریم!
پاسخ:
باشد که حوصله مان را پس بگیریم!
من امسال 4 تا کتاب به بچه ها عیدی دادم
خودمم یکی از قصه هاشو خوندم
پاسخ:
آفرین، چ کار خوبی
شروع کردن کتاب سخته
اما اگر کتاب خوب باشه، زمین گذاشتنش سخت تر..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی