وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

آغاز سال 97

پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۴۲ ب.ظ
تحویل سال امسال خیلی متفاوت بود علاوه بر اینکه متاهل بودم نمیدونم چرا بیخودی حس میکنم بزرگتر و پخته تر شدم، خیلی راحت گذشته خودمو نقد میکنم و به واژه مهم پذیرش رسیدم در همه چی..خوشحالم که بعد از اینکه این مخلوط به هم خورد تهش چیزی که ته نشین شده از چیزی که خودم میخواستم خیلی دور نیست..
به هر حال بهار فرصت خوبیه حتی برای سر زدن به همون فامیلای سالی یک بار برای همون کارای تکراری که اگه نباشن معلوم نیست چقد کینه و کدورت و فاصله بین آدما ایجاد میشه..
در سال جدید میخوام سخت نگیرم و بدون توجه به عکس العمل اطرافیان کاری که میدونم درسته رو انجام بدم
  • وارش بارانی

نظرات  (۱)

  • مهدی صالح پور
  • من اما توی سال 97 تصمیم گرفتم ارتباطات سالی یه باری رو حذف کنم
    پاسخ:
    سخت نگیرین تا وقتی ارتباطی آسیب نزنه چرا حذف

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی