وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

خانه داری

پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۱۶ ب.ظ

هیچ وقت کدبانو نبودم،مرتب و منظم و وسواس.. هنرمند.. اهل بشور بساب..

اما این روزا حس میکنم چقد دلم کاره خونه میخواد.. وقتی ذهنم اینقد مشغوله دلم میخواد ساعت ها کاسه و بشقاب  بسابم و فکر کنم.. وقتی دارم  تخم مرغ ها رو با هم زن میزنم خیره بشم به اون صحنه دوار و فکر کنم.. یه خروار هویجو کرفس و اینجور چیزا  بذارم جلوم و هی خرد کنم و خرد کنم.. و فکر کنم.. دو زانو بشینم  رو فرش و همه قدرتمو بیارم تو دستام و با فشار زیاد فرشارو دستمال بکشم و فکر کنم.. 

شاید همه زنا اینجوری کدبانو میشن.. شاید پشت هر خونه ای که برق میزنه از تمیزی و بوی غذاش مستت میکنه یه زن بوده که فقط میخواسته فکر کنه.. 

  • وارش بارانی

نظرات  (۲)

خیلی دقت کردم...
زیر چشمی...مستقیم و غیر مستقیم
هنوز به راز پشتکار خانوما تو کارای خونه پی نبردم
بهشون چی میدن واقعا
این کارای تکراری یعنی چی آخه؟
هر روز همون ضرفا باید شسته بشه؟ وای خدای من..
خدارو شکر هستیم همینی که هستیم
پاسخ:
شما که تحصیل کرده هستین به حقوق برابر و وظایف برابر معتقد باشین خب.. کی گفته فقط مال خانوماس؟ 
یعنی چی؟ منظورتون اینه با این همه مشغله بلند شم قاشق چنگال و قابلمه بشورم؟ کی چی بشه؟ بگن به حقوق برابر زن و مرد اعتقاد دارم؟ نگید اینا رو تو رو  خدا..من شام و نهار هم اگر پاش بیفته حس نیس بخورم...اونوخ ظرفم بشورم؟؟:))))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی