وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

اگر دختر دار شدم

چهارشنبه, ۵ دی ۱۳۹۷، ۰۷:۴۸ ب.ظ

همه ادم ها، حداقل همه دختر ها یک سری تصورات و فانتزی هایی نسبت به زندگی آینده و خاصا شوهر و یچه هایشان دارند، در همه تصورات من بچه ام همیشه پسر است ( روم به دیوار الان باید صد رنگ عوض کنم که در نامزدی از این حرفا میزنم)، هر چه سنم بالا تر میرود بیشتر به این نتیجه میرسم که دختر داشتن بهتر است و بی پسر میشه ولی بی دختر نمیشه.. اما نمیتوانم با تنفرم نسبت به لوس بازی های دختر های 3 تا 10 سال کاری کنم..

به تازگی دختری در بستگان متولد شده و پدرش داشت از آینده رویایی اش برای دخترش میگفت.. که دوس دارم فلان کاره شود فلان جا درس بخواند و... 

من فکر کردم اگر دختر داشتم چیزی که برایش میخواهم این است که اگر در ایران می ماند و با این فرهنگ زندگی میکند اشتغال بانوان ممنوع! بله همینقدر عصر حجری.. فقط یک زن شاغل میفهمد که چرا این را میگویم.. زن در جامعه ما حلال مشکلات همه هست.. زن دریایی است که مرد در ان غرق میشود.. زن سنگ صبور شوهرش هست.. زن چراغ خانه و گرمای خانه است.. زن افریده شده برای بخشیدن.. بخشیدن عشق بخشیدن انرژی.. مرد که پر از سیگنال های منفی به خانه می اید دوست دارد در زنش حل شود و مثل اتصال سیم ارت تمام انرژی منفی اش را تخلیه کند و سرشار از گرمای زندگی شود.. زن باید دریا باشد دریایی که تمام مغز خسته مرد را در خودش جای دهد.. فرقی هم نمیکند زن شاغل باشد یا غیر شاغل.. همه از زن گرمای خانه را میخواهند.. اما خودش.. هیچ کسی را ندارد که دریایش باشد.. اگر لب به شکوه باز کند متهم است به زن غر غرو.. زن شاغل خیلی تنهاست.. هیچ کسی نیست که بتوانی انرژی های منفی حاصل از کار را روی او خالی کنی و پالس مثبت دریافت کنی.. برای اینکه زن غر غرو و خاله زنک نشوی سکوت را ترجیح میدهی.. 

باید همه جای زندگی بدوی، این را فراموش کن که وقتی بیرون از خانه کار میکنی کار خانه هم تقسیم.. این مال کتاب هاست.. مسئولیت خانه همیشه با توست

ایده آل من برای دخترم این است که هنر مند باشد.. نقاشی بکشد.. پیانو بزند.. یا اگر استعدادش را داشت و دلش خواست نویسنده باشد.. دلم میخواهد پولدار باشم تا دخترم بدون دغدغه مالی و فقط به خاطر علاقه شخصی کار کند.. همیشه روحش بخشنده و مهربان باشد.. اصلا دختر باید اصل لطافت و مهربانی باشد.. یک اعصاب آرام و مغزی سلامت داشته باشد که دیگران خط خطی اش نکرده باشند.. چراغ خانه باشد.. خود آرامش و امنیت باشد.. خود عشق باشد.. 

  • وارش بارانی

نظرات  (۴)

  • محسن حیدری
  • وبلاگ خوبی دارید :)
    سلام
    دختر خیلی خوبه
    ایشالا همونیو که میخواید خدا بهتون بده
  • مهدی صالح پور
  • این جمله آخر که «دلم میخواهد پولدار باشم تا دخترم بدون دغدغه مالی و فقط به خاطر علاقه شخصی کار کند» باعث شد تعجبم از اشتغال ممنوع کمتر بشه
    زندگی سخت نیست، زندگی تلخ نیست
    زندگی همچون نت های موسیقی بالا و پایین دارد
    گاهی آرام و دلنواز
    گاهی سخت و خشن
    گاهی شاد و رقص آور
    گاهی پر از غم
    زندگی را باید احساس کرد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی