وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

در نمازم خم ابروی تو در یاد آمد!!

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

همیشه فکر می کنم من آدم کینه ای نیستم..اصلا چطور میشه نبخشید؟

نیازی به عذرخواهی نیست..تو اولین لحظه پس از ظلم ازش می گذرم، حتی گاهی برای خودم دلیل و برهان جور میکنم که فرد خاطی ناگزیر بوده..اگر من در اون شرایط بودم با اون محیط بزرگ میشدم شاید..شاید همین واکنش رو داشتم

وسط نماز جماعت بود که پیش نماز اعلام کرد بعد نماز عشا میخوایم برای پدرش نماز شب اول قبر بخونیم هرکی دوست داره بمونه

حالم بد شد..یادم اومد..همه لحظه هام مثل برق از چشمم گذشت..تو نماز دوم اصلا نفهمیدم دارم چی میخونم همه حواسم درگیر جنگ داخلیم بود..یه چشمه هایی هنوز تو وجودم بود که میگفت پدرش ک گناهی نداره تو بخون تا برات بخونن تو ببخش که ببخشنت اما یه نیروی قوی و محکمی هم از درونم فریاد میزد نه!!

خانم شمسی حرفای زیادی زد اما یکیش که همیشه یادم بود این بود که از وقتی پدرم مرد منو برادرم یه تصمیم مهم گرفتیم تصمیم گرفتیم جوری کار کنیم که هر کی کارش گیر ما بود آخرش بگه خدا پدرشو بیامرزه..میگفت فقط این دلشو آروم میکنه

من نمیدونم بعدها میتونم این خدا بیامرزی رو برای پدر مادرم بخرم یا نه..

نتونستم..نشد..بعد از تموم شد نماز اولین نفری شدم که از اونجا بلند شد..فهمیدم بخشیدن آسونه اما فراموش کردن نه!

  • وارش بارانی

بخشش

نظرات  (۳)

خیلی نوشته پر از کینه ایه.اما من یه چیزی که میدونم اینه که (شاید هم اشتباه باشه) و با خودم تکرارمیکنم اینه که کینه دل و فکر خودمو میبنده و اگه کینه ای هم باشه به خاطر خودم میبخشم و فراموش میکنم نه به خاطر کس دیگه
پاسخ:
بخشیده شده بود...
فراموش کردن خیلی سخته و من چیزی رو که هیچ وقت نمیتونم ببخشم توهین به شخصیتمه.
یعنی یکی بیاد تورم هرچی میخواد بگه اصلا فحش بده آقا اصلا دو تا هم بزنه توگوشم! بخدا همشو میبخشم. خیلی راحتتر از هرچی فکرشو بکنید.
ولی یکی با یه حرف با یه رفتار با یه جرکت توهین بکنه به شخصیتم کلا بهم میریزم. بخشش و فراموش شدنی هم در کار نیست. 
پاسخ:
سخت تر بخشیدن کسیه که شخصیتت رو ازت گرفته باشه..
+کتاب میخوانم توی قسمت در باره من رو خیلی دوست دارم . بخون تا میتونی بخون. من نخونم میگندم از درون! فکرم زنگ میزنه فاسد میشه باید بندازم دور. 
پاسخ:
تعبیر شما از نخوندن قابل ستایشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی