وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

تهران شهر عاشقی

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ق.ظ

تهران شهریه که زندگی در اون خیلی آسون و خیلی سخته..اما هرچی که هست به نظرم بهترین  جا برای عاشقی کردنه...حیف که روزای آخر اینجا و درس خوندنمه و هیچ عاشقی تو این شهر  نکردم..

حیفه که وقتی اینجاها قدم میزنی و آهنگ گوش میدی به یاد هیچکس نیستی... راسته که میگن برای کارهای نکرده حسرت بیشتری میخوری!

اگه تهران هستید حتماعاشق بشین و باهاش برین تئاتر شهر..تو ولیعصر قدم بزنین..کافه گردی..صبحانه خوردن تو جمشیدیه رو هم از دست ندین!

نظرات  (۴)

  • ـــــ هادی ـــــ
  • اوپس...
    به عنوان یک تهرانی میگم:
    تهران شهر بیخودیه ، واقعا بیخود...
    فقط شاید جایی باشه که بفهمی که نمیفهمی!
    پاسخ:
    بستگی داره از چه زاویه ای بهش نگاه کنی،تهران شهر موردعلاقه من  نیست اکیدا اما نسبت به سایر شهر های ایران همه چیز بیشتر در جای خودش هست، شهر عاشقی کردنم هست اگه از دید یک دانشجو بهش بنگری
  • حامد درخشانی
  • و بعد از اتمام تحصیل که به شهرتون برگشتید با خاطره هایی که ساختید دیوونه بشید...
    :((
    پاسخ:
    عاشقیه دیگه..دیونگی هم داره!
    من یبار دلم میخواد تهران گردی مبسوطی کنم. زیاد میرم تهران ولی فرصت نیست.
    پاسخ:
    این کارو بکنید حتما..تهران رو باید گشت!
    نظر قبلی من رسید؟
    پاسخ:
    خیر متاسفانه نظر شما نرسید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی