وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

کله شق و بد پسندم، حتی یک جوراب هم که قرار باشد بخرم باید همان چیزی که در ذهنم هست باشد، بنابراین سبک زندگی ام را خودم انتخاب کردم، این چیزیست که می توانم دادش بزنم و افتخار کنم که این زندگی هر گندی که هست انتخاب خودم بوده... من انتخاب کردم معلم باشم.. هرچند هیچ وقت رویایم نبود، هر چند هیچ وقت شخصیت معلمی نداشته و نخواهم داشت.. اما خودم خواستم.. لحظه آخر.. 89 امین انتخاب رشته.. شاید یک لحظه خون به مغزم نرسید یا هرچیزی که اسمش نصیب یا قسمت باشد اما به هر حال تماما انتخاب خودم است، این سبک زندگی که الان دارم، این همیشه در راه بودن ها و دویدن ها، این حجم از کار  و فکر که روی سرم ریخته خودم خواستم.. هر چند رویای من خانه ای قدیمی پر از خنزر پنزر و صندلی های لهستانی و گیره موی رز در جایی مثل بالای یک کتاب فروشی در خیابان انقلاب تهران بود، که روی همان صندلی لهستانی بشینم و بنویسم و بخوانم و این صنم و عاشقی و باقی عمر..

برای این راه سختی که در زندگی رفتم حقیقتا اعتراف میکنم نمیدانستم که این دریا چه موج خون فشان دارد.. 

امروز اینجا مینویسم که چقدر پای عقیده ماندن سخت است.. 

  • وارش بارانی

نظرات  (۲)

راستش را بخواهی این ویژگی همه ما ایده آلیست هاست. ایده آلیست های وسواسی که درگیر خیلی چیزها در زندگی خود هستیم. نمیتوانم گفت بد است یا خوب اگر از نظر یک  نفر کار کشته در واحد جذب منابع انسانی بپرسی میگوید ایده الیست وسواسی برای تصدی کارشناس کنترل کیفیت بسیار عالی است. اما برای سرپرستی یک پروژه چند گانه و پر مسئولیت خیر . ابدا..
اینکه در گیر زندگی دوگانه و خیال پردازانه هم بشیم طبیعی است. دست بر قضا آنان که تخیل قوی تر دارند و ایده اۀیست هم هستند بیشتر در گیرش میشوند. من هنوز هم زیاد خواب میبینم که فوتبالیست مطرحی شدم یا نویسنده مطرح یا شاید هم یه سیاستمدار و قهرمان ملی...
همه اینها را گفتم که بگویم ازش همین ویژگی اش استفاده کن. به کارت می آید وقتی قدرت تجسم اش را  داری بالقوه قابلیت دستیابی بهش را داری تلاش کن
پاسخ:
واقعا انسان با همین امید زنده اس
  • مهدی صالح پور
  • سخت است / خیلی سخت!
    پاسخ:
    اینکه میتونیم بنویسیم که سخته ده هیچ از کسی که نمیتونه بنویسه جلوییم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی