وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

از لذت های دنیا، تو خونه موندن

چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ق.ظ

نمیدونم همه کسایی که تجربه زندگی خوابگاهی رو دارن این حسو دارن یا نه، اما من از وقتی رفتم خوابگاه تا لحظه اخر حضورم هیچ وقت اونجا احساس راحتی نکردم. کاری به بدی و خوبی اون دوره ندارم اما باعث شد من یه چیز جدید رو حس کنم و اونم اینکه تو خونه خودت بودن لذت داره. 

حالا بهش اضافه میکنم که تو خونه خودت بودن و بیکاری لذت داره.. شاید امسال از اول مهر تا الان حتی یه روز بی دغدغه نداشتم.. دیگه واقعا داشتم دیوونه میشدم واسه یه روز لش کردن تو خونه.. بلاخره رسید به لطف پیروزی انقلاب. اینکه همه میپرسیدن تعطیلات کجا میری با لذت میگفتم خونه! 

برگه تصحیح نکرده نداشتم، پروپوزالمو تحویل داده بودم، اتاقم مرتب بود، مهمون نداشتم و مهمونی نباید میرفتم.. خلاصه عالییی.. یه روز کامل لش کردم.. به قدر مکفی خوابیدم حتی الگو دوخت یه لباسم کشیدم.. و فرداش بعد از مدت ها با حس خوب بیدار شدم و با علاقه رفتم سرکار.. 

یکی از چیزایی که گاهی ذهنمو مشغول میکنه اینه که اگه عروسی کنم و جایی که بهش میگم خونه تغییر کنه آیا اونجا هم این حسو خواهم داشت؟ یا باید برای استراحت و تجدید قوا دوباره به همین اتاق برگردم؟ سخته که تصور کنم جای دیگه ای خونه باشه.. 

وابستگی من به محیط و ابزارم زیاده، هیچ جا خونه ام نمیشه، هیچ پتویی پتو خودم نمیشه، هیچ گوشی و لب تابی مثل وسایل خودم نمیشه، هیچ چایی چایی خونه خودمون نمیشه، هیچ هندزفری مثل مال خودم نمیشه، و هزاران جمله این شکلی برای وسیله هام.. 

شاید این دلیل محکمیه که من هیچ وقت نمیتونستم مهاجرت کنم، وابستگی زیاد، عدم انعطاف پذیری.. 

  • وارش بارانی

نظرات  (۱)

بیشترمون این حس رو به خونه داریم. به هر حال صحبت بیش از بیست سال زندگیه. آدم به سنگم عادت میکنه ولی شدت و ضعف داره. و بستگی زیادی به روحیات خودمون و فضای خونه داره. من زمان دانشجویی چون با چند از دوستان همشهری و همزبون هم اتاق بودم احساس راحتی زیادی داشتم ولی مسلمن خونه نمیشد.
پاسخ:
هم اتاقی های منم همشهری و هم رشته بودن، اما بیش از دو هفته دووم نمیاوردیم تو خوابگاه، یه حس موقت بودن و مهمان بودن همیشه ادمه که نمیذاره کامل لش کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی