وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

وارش بارانی

اینجا برای از تو نوشتن فضا کم است

تو نقشت فرو برو

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ق.ظ

داشتم فکر میکردم چرا دوست ندارم فردا برم سرکار، با اینکه این همه تعطیل بودیم، با اینکه میدونم اخرای سال تحصیلیه، با اینکه شنبه ها کارم سبک تره

دلیلش فقط یه چیزه، خستگی من از کار نیست، از فرو رفتن در نقشیه که شبیه خودم نیس، باید لباس پوشیدنم تغییر کنه، با ادمایی همکار و همکلام بشم که خیلی شبیه من نیستن، باید بزرگ بشم مثل خانوما رفتار کنم مسئولیت پذیر بشم.. اینا چیزاییه که حوصلشو ندارم.. نقشی که باید توش فرو برم خیلی باخودم فاصله داره و اینه که انرژی میبره.. 

من حس میکنم سال های زوج خوبه.. یعنی به بدی فرد ها نیس.. 

  • وارش بارانی

نظرات  (۱)

و همه‌ی اینایی که گفتی برای من هم مصداق داره. عادت می‌کنیم... احتمالن...
پاسخ:
من فکر میکنم اکثر ادما همین.. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی